Marketingplan

Alle A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 3 4
Term Definitie
Marketingplan

Dit bevat onder meer welke producten de onderneming gaat aanbieden (product), welk prijsniveau ze wilt hanteren (prijs), waar het product verkrijgbaar zal zijn (plaats) en hoe de onderneming klanten gaat bereiken (promotie). Eventueel wordt dit aangevuld met de 4 c’s.
M&O in Balans, 7e druk, havo H32, vwo H38

Uitgeverij Van Vlimmeren B.V.

De Meeten 21
4706 NJ Roosendaal 
Tel: (0165) 54 88 24
Fax: (0165) 54 88 23
Mail: info@vanvlimmeren.nl 
Web: www.vanvlimmeren.nl 
KVK 20080439
 

Met de M&O in Balans, 7e editie, nieuwsbrief houden wij u op de hoogte van (vakinhoudelijke) ontwikkelingen binnen het vak management en organisatie.

Naam:
E-mailadres: