Marketinginstrumenten van niet-commerciële organisaties

Alle A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 3 4
Term Definitie
Marketinginstrumenten van niet-commerciële organisaties

Overheid: minder weerzin geven, aandacht op bepaalde zaken via website/tv.

Belangengroeperingen: druk uitoefenen om de publieke opinie te beïnvloeden, website, aanwezigheid.

Onderwijs: open dagen, meer bieden dan andere scholen.

Liefdadigheidsinstellingen: reclame, tv, radio, website, direct mail.
M&O in Balans, 7e druk, havo H15, vwo H17

Uitgeverij Van Vlimmeren B.V.

De Meeten 21
4706 NJ Roosendaal 
Tel: (0165) 54 88 24
Fax: (0165) 54 88 23
Mail: info@vanvlimmeren.nl 
Web: www.vanvlimmeren.nl 
KVK 20080439
 

Met de M&O in Balans, 7e editie, nieuwsbrief houden wij u op de hoogte van (vakinhoudelijke) ontwikkelingen binnen het vak management en organisatie.

Naam:
E-mailadres: